torsdag 28 augusti 2008

“I hate when I feel like this, and I never hated you”

det här är min blogg
jag bestämmer

lyssna på "Poke"
http://www.myspace.com/frightenedrabbit

jag har letat efter den låten under hela sommaren efter att jag hört den spelar i min favoritaffär vid tre olika tillfällen, och vid alla tillfällen blivit övertygad av personalen att det var alla möjliga sorters band som spelade den, så många gånger kommit hem och blivit besviken

fjärde gången gillt tänkte jag igår och frågade en av de manliga expediterna igen
"oh, its the frightened rabbit"

söt var han också,
blond och vacker

idag är jag lycklig och imorgon har jag en jobbintervju och om jag får bestämma så är det jag som bestämmer

och isåfall så kommer de ge mig pengar utan att jag behöver jobba

Inga kommentarer: