onsdag 2 juli 2008

Dustin from Arizona


igår vad det canada day
dagen var mycket händelserik

till exempel så var båda broarna in till vancouver avstängda och kön till seabussen ringlade sig igenom stora delar av norra vancouver
många var de som förbannade killen på second arrows bridge för att han stod där och fortfarande, sex timmar senare, inte bestämmt sig för att hoppa eller inte

men själv tycker jag att det är ett beslut som måste övervägas noga


i alla fall,

traditionsenligt gick jag på festival, åt frusen mapelsirap, åkte partybuss ut till spritkryssningen, träffade dustin from arizona och pratade om bush och kriget


partybussen hade såklart pålar att dansa kring, vilket också gjordes, såklart

jag tar seden dit jag kommer



såhär i efterhand kan jag konstatera att det mest förekommande fenomenet här i vancouver är amerikaner som skäms för att berätta var de kommer från
vilket är lätt att förstå


Inga kommentarer: