söndag 14 september 2008

Födelsedagen

Det är min födelsedag idag, ni kan säga grattis nu!
Och skicka över en princesstårta. Grön marsipan och rosa rosor, många, många rosor. Marsipanrosor.

Förra året var "snittarna kungliga och tårtan rosa, vid nio-tiden hittade jag en tusenlapp utanför porten och vid tre-tiden fick jag en puss som försökte vara en kyss
dagen efter var jag trött
men ganska nöjd",
får se vad kanada har att erbjuda

Grattis Lisa, du är en minut äldre än mig, och jag saknar dig

"Oh drinking cheap wine to bosanova.
You're a supernova in the sky.
The Jehovas, in their pull-overs.
Are no Casanovas, like you and I.
Oh happy birthday, happy birthday,
Dear friend Lisa"


4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Vad hamnar summan på? Ingen tårta härifrån tyvärr, men jag slår på Stevie Wonders 'Happy Birthday' på min iPod och skickar telepatiska lyckönskningar. En fjärils vingslag n' all.

For in peace our hearts will sing
Thanks to Martin Luther King

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday!

Anonym sa...

grattis jenny!
och
grattis lisa!

Unknown sa...

Grattis!

Och fortsätt kämpa.

kallskänkan sa...

tack allihopa. jag är fortfarande sugen på princesstårta...