söndag 28 september 2008

Todays Horoscope


Min vän Marie har flyttat in i ett hus tillsammans med sex andra tjejer. Ibland när jag sitter i deras vardagsrum och vi kommer ner från hormonhalterna i det hemmet så drar någon fram dagens tidning och börjar läsa horoskopen.

Bluff och båg skulle jag vilja kalla det men dagens väljer jag att tro på;

"Virgo.
In the next sex weeks, you are super charming and diplomatic.Your words are like gold!It's easy to earn money through reading, writing and talking. Relations with siblings and relatives are smooth. You want to tell everyone you love them."

3 kommentarer:

morpheo sa...

"in the next sex weeks"... freudianskt (:

ps. länken är för att du skriver förbannat bra.

Tobias sa...

Holy crap! Jag vill också läsa mitt horoskop i DEN tidningen.

kallskänkan sa...

morpheo; det gör det här horoskopet GALET bra. herregud, jag kommer ha de bästa veckorna i mitt liv! och tack. tacktack. Tobias; herregud ja.