söndag 28 september 2008

And if you ever need self-validation, just meet me in the alley by the railway station

jag vet inte
jag vill bara säga till mig själv att "fan vad skönt jenny, att du känner som du gör, att du fortfarande lyckades tända den där elden, visst fan att det blir kallt när det inte finns mer bränsle att lägga på, men fan vad skönt jenny, att du för en gång skull känner någonting"
det vill jag säga till mig själv

men oftast så gör jag inte det
utan svär istället för mig själv och flörtar med killen i baren

inget av det här visar sig vara effektivt

så då tänker jag att det här med att hitta en lösning på att mitt bröd alltid möglar, eller att jobba osunt många dagar i rad, titta på amerikanska såpor från nittiotalet och längta hem, bort, leta vidare, får vara lösningen istället

tills jag hittar något som hjälper mot att bara vilja ha dem som inte vill ha en.
mest därför. precis därför.

Inga kommentarer: