måndag 26 november 2007

Perfekta främlingar

det skaver lite i mitt hjärta och jag ler när jag ser att någon som letar efter "daniel som jobbar på en restaurang på möllevångstorget" gjort slag i saken men hamnat här
det skaver lite för jag kan se framför mig hur människan suttit på en restaurang på möllevångstorget och fått så pass bra service att servitören som heter daniel etsat sig fast, kanske att denna människa varit där för att dricka nån öl med sina vänner och äta säg en caesarsallad eller hamburgare från kvällens barmeny, kanske ska åka hem till en annan stad morgonen efter, kanske inte alls funderat på att det finns servitörer som kan etsa sig fast på möllevångstorget
men så gick det sådär
att det slutade med att han/hon nu undrar var daniel håller hus
och försöker hitta vägar tillbaka
men hamnar här


säg till om jag kan hjälpa till på något sätt
jag känner många trevliga servitörer/kockar
till och med en daniel

Inga kommentarer: