söndag 25 november 2007

Projekten

jag har åkt färjan till kiel och det finns det mycket mycket mycket att säga om, men det får bli en annan gång

just nu måste jag rycka tag i mig själv
i december startar ett nytt kapitel
och jag behöver hjälp


spelade tidigare i ett spokenwork/poesiband och vi har fått en ny spelning
men bandmedlemmarna är spridda över sverige och jag behöver helt enkelt ett nytt band

så;
spelar du något slags instrument och känner dig lagom pretentiös så platsar du säkert
och bor du dessutom i göteborgstrakten är du nästan självskriven
man blir rik och berömd också, jag lovar
hör av dig



och det andra projektet;
boken som karin bad mig skriva
jag har hjälpt mig själv och kommit till kapitel 9
december betyder bättring och botgöring
och det kan funka

så nu kör vi!

1 kommentar:

Karin sa...

Din blogg är så fin. Jag har fått en medicin som jag ligger o mår illa av, men nu känner jag mig också lugn o romantisk.